piątek, 29 marca 2019

Jaka jest różnica między określaniem stawek za kliknięcie (CPC) i za obejrzenie (CPV)?


Jaka jest różnica między określaniem stawek za kliknięcie (CPC) i za obejrzenie (CPV)?
1 W przypadku określania stawek CPC reklamodawca płaci za kliknięcie na kanale w YouTube, a w przypadku określania stawek CPV za konwersję
2 W przypadku określania stawek CPC reklamodawca płaci za wyświetlenie reklamy, a w przypadku określania stawek CPV płaci wtedy, gdy użytkownik obejrzy co najmniej 5 sekund reklamy
3 W przypadku określania stawek CPC reklamodawca płaci za kliknięcie reklamy, a w przypadku określania stawek CPV płaci wtedy, gdy użytkownik wejdzie w interakcję z treścią – na przykład kliknie wezwanie do działania albo obejrzy pierwsze 30 sekund reklamy
4 W przypadku określania stawek CPC reklamodawca płaci za kliknięcie reklamy, które powoduje przejście do jego witryny, a w przypadku określania stawek CPV płaci za wyświetlenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz