poniedziałek, 25 marca 2019

Przygotowując najnowszą kampanię wideo w YouTube, Susan ma przed sobą kartę „Kierowanie wideo” i mnóstwo ustawień dotyczących odbiorców. Jaką strategię powinna przyjąć, aby zoptymalizować współczynnik obejrzeń kampanii?


Przygotowując najnowszą kampanię wideo w YouTube, Susan ma przed sobą kartę „Kierowanie wideo” i mnóstwo ustawień dotyczących odbiorców. Jaką strategię powinna przyjąć, aby zoptymalizować współczynnik obejrzeń kampanii?
1 Powinna zacząć powoli – najpierw użyć domyślnych ustawień kierowania i oswoić się z prowadzeniem kampanii wideo Google Ads
2 Powinna zacząć od szerszego zakresu – dostosować ustawienia tak, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, a potem przetestować te ustawienia i doprecyzować je na podstawie zdobytych danych o skuteczności
3 Powinna zwiększyć swoją szansę na sukces – wykorzystać wszystkie ustawienia, by sprecyzować zakres kampanii na podstawie zgromadzonych informacji na temat najcenniejszych odbiorców
4 Powinna wykorzystać swoją wiedzę – dostosować ustawienia tak, by odpowiadały tym, których użyła w poprzedniej udanej kampanii wideo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz