Przygotowując najnowszą kampanię wideo w YouTube, Susan
ma przed sobą kartę „Kierowanie wideo” i mnóstwo ustawień dotyczących
odbiorców. Jaką strategię powinna przyjąć, aby zoptymalizować współczynnik
obejrzeń kampanii?
1 Powinna zacząć powoli – najpierw użyć domyślnych ustawień
kierowania i oswoić się z prowadzeniem kampanii wideo Google Ads
2 Powinna zacząć od szerszego zakresu – dostosować
ustawienia tak, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, a potem
przetestować te ustawienia i doprecyzować je na podstawie zdobytych danych
o skuteczności
3 Powinna zwiększyć swoją szansę na sukces – wykorzystać
wszystkie ustawienia, by sprecyzować zakres kampanii na podstawie zgromadzonych
informacji na temat najcenniejszych odbiorców
4 Powinna wykorzystać swoją wiedzę – dostosować ustawienia
tak, by odpowiadały tym, których użyła w poprzedniej udanej kampanii wideo
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz