czwartek, 28 marca 2019

Podczas przeglądania danych o skuteczności Mia zdaje sobie sprawę, że jej reklamy wideo nie przyciągają do jej witryny tylu osób, ilu się spodziewała. W szczególności współczynnik klikalności (CTR) jest niski. Co mogłaby zrobić, by z czasem podwyższyć te współczynniki?


Podczas przeglądania danych o skuteczności Mia zdaje sobie sprawę, że jej reklamy wideo nie przyciągają do jej witryny tylu osób, ilu się spodziewała. W szczególności współczynnik klikalności (CTR) jest niski. Co mogłaby zrobić, by z czasem podwyższyć te współczynniki?
1 Doprecyzować grupę swoich docelowych odbiorców
2 Wyświetlać naprzemiennie dwie lub trzy reklamy wideo
3 Dodać nakładkę z wezwaniem do działania
4 Skrócić czas trwania reklamy wideo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz