niedziela, 24 marca 2019

Matias cieszy się, że może włączyć remarketing wideo do strategii swojej najnowszej kampanii. Ta strategia ma zwiększyć przedświąteczną sprzedaż nowej zabawki jego firmy. Z chęcią ponownie zaangażuje wcześniejszych klientów, którzy przeglądają jego filmy w YouTube. Która zaleta remarketingu wideo odpowiada jego potrzebom?


Matias cieszy się, że może włączyć remarketing wideo do strategii swojej najnowszej kampanii. Ta strategia ma zwiększyć przedświąteczną sprzedaż nowej zabawki jego firmy. Z chęcią ponownie zaangażuje wcześniejszych klientów, którzy przeglądają jego filmy w YouTube. Która zaleta remarketingu wideo odpowiada jego potrzebom?
1 Możliwość kierowania reklam na konkretnych odbiorców i tworzenia wiadomości dostosowanych do odbiorców, którzy byli zainteresowani podobnymi zabawkami na jego kanale w YouTube
2 Docieranie do szerokiej grupy odbiorców – zasięg obejmuje YouTube, sieć wyszukiwania i sieć reklamową Google
3 Wyświetlanie reklam remarketingowych klientom na podstawie ich zachowań jest opłacalne i może zapewnić większy zwrot z inwestycji
4 Konfiguracji w Google Ads można dokonać w kilku prostych krokach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz