Matias cieszy się, że może włączyć remarketing wideo do
strategii swojej najnowszej kampanii. Ta strategia ma zwiększyć przedświąteczną
sprzedaż nowej zabawki jego firmy. Z chęcią ponownie zaangażuje
wcześniejszych klientów, którzy przeglądają jego filmy w YouTube. Która
zaleta remarketingu wideo odpowiada jego potrzebom?
1 Możliwość kierowania reklam na konkretnych odbiorców
i tworzenia wiadomości dostosowanych do odbiorców, którzy byli zainteresowani
podobnymi zabawkami na jego kanale w YouTube
2 Docieranie do szerokiej grupy odbiorców – zasięg obejmuje
YouTube, sieć wyszukiwania i sieć reklamową Google
3 Wyświetlanie reklam remarketingowych klientom na podstawie
ich zachowań jest opłacalne i może zapewnić większy zwrot
z inwestycji
4 Konfiguracji w Google Ads można dokonać w kilku
prostych krokach
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz