niedziela, 24 marca 2019

Twoja agencja chce przeprowadzić kampanię reklamową docierającą do odbiorców, którzy rzadko oglądają telewizję, mającą wpływ na klientów dzięki angażującemu formatowi i pozwalającą Twojemu zespołowi na dokonywanie pomiarów i optymalizacji kampanii niemal w czasie rzeczywistym. Wskaż, gdzie możesz umieścić reklamy, by spełnić wszystkie trzy z wymienionych celów.


Twoja agencja chce przeprowadzić kampanię reklamową docierającą do odbiorców, którzy rzadko oglądają telewizję, mającą wpływ na klientów dzięki angażującemu formatowi i pozwalającą Twojemu zespołowi na dokonywanie pomiarów i optymalizacji kampanii niemal w czasie rzeczywistym. Wskaż, gdzie możesz umieścić reklamy, by spełnić wszystkie trzy z wymienionych celów.
1 Telewizja
2 Radio
3 YouTube
4 Lokalna gazeta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz