środa, 30 grudnia 2020

Które domyślne wymiary źródła wizyt są raportowane przez Google Analytics dla każdego użytkownika odwiedzającego witrynę?

Które domyślne wymiary źródła wizyt są raportowane przez Google Analytics dla każdego użytkownika odwiedzającego witrynę?

    1. Źródło i Kampania
    2. Kampania i Treść reklamy
    3. Kampania i Medium
    4. Źródło i Medium


        Prawidłowa Odpowiedź: Źródło i Medium

         

        Uzasadnienie: Google Analytics raportuje dwa wymiary domyślnie dla każdego użytkownika - źródło i medium. „Źródło” reprezentuje rzeczywiste źródło, z którego przybył odwiedzający, takie jak Google, Bing, YouTube, Facebook.com itp. „Medium” reprezentuje medium używane przez odwiedzającego do odwiedzenia witryny, takie jak bezpłatne, społecznościowe, odesłane itp.


        Poznaj więcej pytań i odpowiedzi dla certyfikatu: Kwalifikacja indywidualna Google Analytics

        Brak komentarzy:

        Prześlij komentarz