Twoja reklama może wyświetlić się potencjalnemu klientowi,
gdy Twój wybrany język pasuje do:
Odpowiedź
- Ustawień języka jego interfejsu Google
- Ustawień jego przeglądarki
- Języka witryn, które najczęściej odwiedza
- Języka jego systemu operacyjnego
Prawidłowa odpowiedź: Ustawień
jego przeglądarki
Twój klient zauważył, że jego reklama została odrzucona ze
względów redakcyjnych. Dlaczego znajomość i przestrzeganie zasad
reklamowych Google są tak ważne?
Odpowiedź
- Zasady AdWords pomagają utrzymać niskie koszty reklamy, sprawiając, że są one przystępne dla reklamodawców
- Zasady AdWords pozwalają odfiltrować odrzucone reklamy i witryny z bezpłatnych wyników wyszukiwania
- Zasady AdWords pomagają zapewnić, że reklamy są przydatne, zróżnicowane, trafne i bezpieczne dla użytkowników
- Zasady AdWords pomagają internautom odróżnić reklamy od wyników wyszukiwania
Prawidłowa odpowiedź: Zasady
AdWords pomagają zapewnić, że reklamy są przydatne, zróżnicowane, trafne i
bezpieczne dla użytkowników
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz