środa, 2 maja 2018

Reklamodawca powinien grupować kampanie według: i Określanie docelowych stawek kosztu pozyskania (CPA) może pomóc w zwiększeniu liczby konwersji, wykorzystując historię konwersji oraz:

Reklamodawca powinien grupować kampanie według:
Odpowiedź
  •  Rodzaju produktu lub usługi
  •  Maksymalnych stawek za kliknięcie (maks. CPC)
  •  Liczby słów kluczowych
  •  Liczby grup reklam na kampanię
Prawidłowa odpowiedź: Rodzaju produktu lub usługi

Określanie docelowych stawek kosztu pozyskania (CPA) może pomóc w zwiększeniu liczby konwersji, wykorzystując historię konwersji oraz:
Odpowiedź
  •  Cele kosztu pozyskania (CPA), by podnieść stawkę, gdy konwersja jest bardziej prawdopodobna
  •  Cele kosztu pozyskania (CPA), by wyświetlić optymalną reklamę, gdy konwersja jest bardziej prawdopodobna
  •  Cele kosztu kliknięcia (CPC), by wyświetlić optymalną reklamę, gdy konwersja jest bardziej prawdopodobna
  •  Cele kosztu kliknięcia (CPC), by podnieść stawkę, gdy konwersja jest bardziej prawdopodobna
Prawidłowa odpowiedź: Cele kosztu pozyskania (CPA), by podnieść stawkę, gdy konwersja jest bardziej prawdopodobna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz