Reklamodawca
powinien grupować kampanie według:
Odpowiedź
- Rodzaju produktu lub usługi
- Maksymalnych stawek za kliknięcie (maks. CPC)
- Liczby słów kluczowych
- Liczby grup reklam na kampanię
Prawidłowa odpowiedź: Rodzaju
produktu lub usługi
Określanie
docelowych stawek kosztu pozyskania (CPA) może pomóc w zwiększeniu liczby
konwersji, wykorzystując historię konwersji oraz:
Odpowiedź
- Cele kosztu pozyskania (CPA), by podnieść stawkę, gdy konwersja jest bardziej prawdopodobna
- Cele kosztu pozyskania (CPA), by wyświetlić optymalną reklamę, gdy konwersja jest bardziej prawdopodobna
- Cele kosztu kliknięcia (CPC), by wyświetlić optymalną reklamę, gdy konwersja jest bardziej prawdopodobna
- Cele kosztu kliknięcia (CPC), by podnieść stawkę, gdy konwersja jest bardziej prawdopodobna
Prawidłowa odpowiedź: Cele
kosztu pozyskania (CPA), by podnieść stawkę, gdy konwersja jest bardziej
prawdopodobna
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz