sobota, 5 maja 2018

Któremu z tych klientów warto doradzić kierowanie reklam w określonym promieniu? i Której z tych strategii ustalania stawek powinna użyć Sara, jeśli chce zachęcić więcej osób do kontaktu telefonicznego ze swoją lokalną firmą cateringową?

Któremu z tych klientów warto doradzić kierowanie reklam w określonym promieniu?
Odpowiedź
  •  Mabel, która nie chce wyświetlać reklam w niektórych miastach
  •  Luisowi, którego firma e-commerce zapewnia dostawę na terenie całego kraju
  •  Chrisowi, który chce promować swój nowy produkt w wybranych miastach
  •  Denise, której firma oferuje usługi klientom znajdującym się w odległości do 50 km
Prawidłowa odpowiedź: Denise, której firma oferuje usługi klientom znajdującym się w odległości do 50 km

Której z tych strategii ustalania stawek powinna użyć Sara, jeśli chce zachęcić więcej osób do kontaktu telefonicznego ze swoją lokalną firmą cateringową?
Odpowiedź
  •  Koszt pozyskania (CPA)
  •  Koszt kliknięcia (CPC)
  •  Koszt obejrzenia (CPV)
  •  Koszt tysiąca wyświetleń (CPM)
Prawidłowa odpowiedź: Koszt pozyskania (CPA)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz