piątek, 4 maja 2018

Dane dotyczące kampanii klienta wykazują, że większa część łącznej szacunkowej liczby konwersji pochodzi z komórek, a nie z komputerów i tabletów. Jak można wykorzystać te dane do optymalizacji strategii ustalania stawek?


Dane dotyczące kampanii klienta wykazują, że większa część łącznej szacunkowej liczby konwersji pochodzi z komórek, a nie z komputerów i tabletów. Jak można wykorzystać te dane do optymalizacji strategii ustalania stawek?
Odpowiedź
  •  Ustawić dostosowanie stawek mobilnych, by obniżyć stawki dla wyszukiwań na komórkach
  •  Użyć ulepszonego kosztu kliknięcia (eCPC), by podnieść stawki, które mogą prowadzić do konwersji z komórek
  •  Użyć wybranej lokalizacji na stronie wyszukiwania, by wyświetlać reklamy u góry strony wyników wyszukiwania na komórkach
  •  Ustawić dostosowanie stawek mobilnych, by obniżyć stawki dla wyszukiwań na komputerach i tabletach
Prawidłowa odpowiedź: Użyć ulepszonego kosztu kliknięcia (eCPC), by podnieść stawki, które mogą prowadzić do konwersji z komórek

Jeśli ustawisz stawkę za kliknięcie w wysokości 2 PLN, a kolejna najwyższa stawka to 1,25 PLN, ile zapłacisz?
Odpowiedź
  •  2 PLN
  •  1,24 PLN
  •  1,26 PLN
  •  1 PLN
Prawidłowa odpowiedź: 1,26 PLN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz