Reklamodawca chce kierować reklamy do odbiorców w sieci
wyszukiwania, którzy wcześniej odwiedzili jego witrynę. Co powinien zrobić?
Odpowiedź
Użyć
kierowania na lokalizację
Użyć
kierowania na miejsca docelowe
Utworzyć listy remarketingowe dla
reklam w wyszukiwarce
Użyć
kierowania na urządzenia
Prawidłowa odpowiedź: Utworzyć
listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce
Dlaczego podczas tworzenia listy słów kluczowych
w dopasowaniu przybliżonym trzeba pominąć słowa kluczowe w liczbie
mnogiej i z błędną pisownią?
Odpowiedź
Dopasowanie
przybliżone obejmuje tylko dokładne słowa i wyrażenia wyszukiwane przez
użytkownika
AdWords
wyświetla reklamy tylko dla słów kluczowych z prawidłową pisownią
i liczbą mnogą
Taka
lista słów kluczowych zostałaby odrzucona ze względu na zasady reklamowe
Google
AdWords uwzględnia te odmiany
automatycznie
Prawidłowa odpowiedź: AdWords uwzględnia te odmiany automatycznie
:D
OdpowiedzUsuń