niedziela, 6 maja 2018

Reklamodawca chce kierować reklamy do odbiorców w sieci wyszukiwania, którzy wcześniej odwiedzili jego witrynę. Co powinien zrobić? i Dlaczego podczas tworzenia listy słów kluczowych w dopasowaniu przybliżonym trzeba pominąć słowa kluczowe w liczbie mnogiej i z błędną pisownią?

Reklamodawca chce kierować reklamy do odbiorców w sieci wyszukiwania, którzy wcześniej odwiedzili jego witrynę. Co powinien zrobić?

Odpowiedź

  •  Użyć kierowania na lokalizację

  •  Użyć kierowania na miejsca docelowe

  •  Utworzyć listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce

  •  Użyć kierowania na urządzenia

Prawidłowa odpowiedź: Utworzyć listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce


Dlaczego podczas tworzenia listy słów kluczowych w dopasowaniu przybliżonym trzeba pominąć słowa kluczowe w liczbie mnogiej i z błędną pisownią?

Odpowiedź

  •  Dopasowanie przybliżone obejmuje tylko dokładne słowa i wyrażenia wyszukiwane przez użytkownika

  •  AdWords wyświetla reklamy tylko dla słów kluczowych z prawidłową pisownią i liczbą mnogą

  •  Taka lista słów kluczowych zostałaby odrzucona ze względu na zasady reklamowe Google

  •  AdWords uwzględnia te odmiany automatycznie

Prawidłowa odpowiedź: AdWords uwzględnia te odmiany automatycznie

1 komentarz: