Wyświetlając reklamy użytkownikom urządzeń mobilnych, warto:
Odpowiedź
- Kierować użytkowników na stronę docelową dostosowaną do urządzeń mobilnych
- Umieścić swój numer telefonu jako wyświetlany adres URL
- Kierować użytkowników na stronę docelową głównie z treściami wideo
- Unikać korzystania z rozszerzeń reklam
Prawidłowa odpowiedź: Kierować
użytkowników na stronę docelową dostosowaną do urządzeń mobilnych
Google promuje strony, które są dostosowane do urządzeń
mobilnych (responsywne ale nie tylko to), o czym można przeczytać w zmianach
związanych Google Mobile-First Index,
(a raczej gani strony które tego nie mają, poprzez obniżenie pozycji w wynikach
wyszukiwania). Korzystanie z rozszerzeń reklam (Call-to-action zadzwoń do mnie,
ustal trasę) jest korzystne, ponieważ obecnie użytkownicy bardzo mocno
korzystają ze swoich smart fonów, a takie rozszerzenia pozwolą im na łatwiejszy
dojazd czy kontakt z firmą, automatycznie umożliwiając przeniesienie do Google
Maps czy wybrania numeru. Umieszczenie numeru telefonu w miejscu na adres URL
to oczywisty błąd, a nie żadne genialne rozwiązanie. Co miałoby na celu kierowanie
użytkowników na stronę docelową z treściami wideo i jak się to ma mobilności z
tego pytania?
Posiadanie wersji strony przystosowanej do urządzeń mobilnych jest obecnie nieodzowne. Jest to niewielki koszt a ma ogromny wpływ na pozycję w Google.
OdpowiedzUsuń