wtorek, 1 maja 2018

Wyświetlając reklamy użytkownikom urządzeń mobilnych, warto:

Wyświetlając reklamy użytkownikom urządzeń mobilnych, warto:
Odpowiedź
  •  Kierować użytkowników na stronę docelową dostosowaną do urządzeń mobilnych
  •  Umieścić swój numer telefonu jako wyświetlany adres URL
  •  Kierować użytkowników na stronę docelową głównie z treściami wideo
  •  Unikać korzystania z rozszerzeń reklam
Prawidłowa odpowiedź: Kierować użytkowników na stronę docelową dostosowaną do urządzeń mobilnych

Google promuje strony, które są dostosowane do urządzeń mobilnych (responsywne ale nie tylko to), o czym można przeczytać w zmianach związanych Google Mobile-First Index, (a raczej gani strony które tego nie mają, poprzez obniżenie pozycji w wynikach wyszukiwania). Korzystanie z rozszerzeń reklam (Call-to-action zadzwoń do mnie, ustal trasę) jest korzystne, ponieważ obecnie użytkownicy bardzo mocno korzystają ze swoich smart fonów, a takie rozszerzenia pozwolą im na łatwiejszy dojazd czy kontakt z firmą, automatycznie umożliwiając przeniesienie do Google Maps czy wybrania numeru. Umieszczenie numeru telefonu w miejscu na adres URL to oczywisty błąd, a nie żadne genialne rozwiązanie. Co miałoby na celu kierowanie użytkowników na stronę docelową z treściami wideo i jak się to ma mobilności z tego pytania?

1 komentarz:

  1. Posiadanie wersji strony przystosowanej do urządzeń mobilnych jest obecnie nieodzowne. Jest to niewielki koszt a ma ogromny wpływ na pozycję w Google.

    OdpowiedzUsuń