wtorek, 23 kwietnia 2019

Prowadzisz dla klienta kampanię produktową, która przypisuje konwersje do pierwszej reklamy klikniętej przez kupującego przed konwersją. Klient uważa, że kampania ta nie przynosi zadowalającego zwrotu z inwestycji. Jak za pomocą modeli atrybucji możesz ocenić skuteczność kampanii?

Prowadzisz dla klienta kampanię produktową, która przypisuje konwersje do pierwszej reklamy klikniętej przez kupującego przed konwersją. Klient uważa, że kampania ta nie przynosi zadowalającego zwrotu z inwestycji. Jak za pomocą modeli atrybucji możesz ocenić skuteczność kampanii?

1.       Porównując dwa modele, sprawdzić, czy kampania jest niedoszacowana w modelu „Pierwsze kliknięcie”
2.       Porównując dwa modele, zdecydować, czy trzeba zoptymalizować strategię automatycznego określania stawek dla modelu „Uwzględnienie pozycji”
3.       Porównując dwa modele, zdecydować, czy trzeba zoptymalizować strategię automatycznego określania stawek dla modelu „Rozkład czasowy”
4.       Porównując dwa modele, sprawdzić, czy kampania jest niedoszacowana w modelu „Ostatnie kliknięcie”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz