sobota, 26 grudnia 2020

Ile konwersji celu odnotuje Google Analytics, jeśli jako cel miejsca docelowego zdefiniowana zostanie subskrypcja newslettera, a użytkownik zarejestruje ją trzy razy w trzech osobnych sesjach?

Ile konwersji celu odnotuje Google Analytics, jeśli jako cel miejsca docelowego zdefiniowana zostanie subskrypcja newslettera, a użytkownik zarejestruje ją trzy razy w trzech osobnych sesjach?

    1. 2
    2. 6
    3. 1
    4. 3


    Prawidłowa Odpowiedź: 3

     

    Uzasadnienie: Google Analytics liczy wszystkie zdarzenia i działania danego użytkownika w jednej sesji jako jedno niepowtarzalne zdarzenie lub cel. Jeśli więc użytkownik zapisze się na newsletter trzy razy w trzech oddzielnych sesjach, Google Analytics policzy to jako 3 konwersje celu. Gdyby użytkownik zarejestrował się trzy razy podczas jednej sesji, liczyłby  to jako tylko 1 konwersja celu.



    Poznaj więcej pytań i odpowiedzi dla certyfikatu: Kwalifikacja indywidualna Google Analytics 

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz