Co nie jest możliwe podczas łączenia konta Google Ads z kontem Google Analytics?
- Tworzenie w Analytics list remarketingowych do użycia w kampaniach Google Ads
- Importowanie celów i transakcji z Google Analytics do Google Ads jako konwersji
- Wyświetlanie danych o kliknięciach i kosztach z Google Ads razem z danymi o zaangażowaniu użytkowników w witrynie w Analytics
- Dostosowywanie stawek za słowo kluczowe w Google Ads z Google Analytics
Prawidłowa Odpowiedź: Dostosowywanie stawek za słowo kluczowe w Google Ads z Google Analytics
Uzasadnienie: "Po połączeniu Google Ads i Analytics możesz:
Importować dane Analytics, takie jak współczynnik odrzuceń, śr. Czas trwania sesji i Strony / sesja na konto Google Ads.
Ulepszysz swój remarketing w Google Ads dzięki remarketingowi Analytics i remarketingowi dynamicznemu.
Zobaczyć dane o skuteczności reklam i witryn w raportach Google Ads w Analytics.
Importować cele Analytics i transakcje e-commerce na konto Google Ads."
Poznaj więcej pytań i odpowiedzi dla certyfikatu: Kwalifikacja indywidualna Google Analytics
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz