Która z opcji nie jest domyślnie rodzajem „źródła” w Google Analytics?
- (wejścia bezpośrednie)
- googlemerchandisestore.com
Prawidłowa Odpowiedź: e-mail
Uzasadnienie: "„E-mail” nie jest uważany za źródło w Google Analytics. „E-mail” znajduje się w sekcji „Medium”.
W Google Analytics „Źródło” to źródło ruchu. Na przykład wyszukiwarki, witryny odsyłające (domeny). Zwróć uwagę na różnicę między źródłami i mediami. Medium to kategorie źródeł, na przykład bezpłatne wyniki wyszukiwania (bezpłatne), płatne wyszukiwanie według kosztu kliknięcia (cpc), odesłanie w sieci (odesłanie).
W tym przypadku e-mail nie jest źródłem w Google Analytics.
Analiza źródeł ruchu w witrynie może pomóc marketerom zrozumieć, jak dobrze działają kampanie i jak zoptymalizować zawartość witryny, reklamy i inne działania marketingowe"
Poznaj więcej pytań i odpowiedzi dla certyfikatu: Kwalifikacja indywidualna Google Analytics
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz