wtorek, 23 kwietnia 2019

Po dokonaniu segmentacji danych konwersji Twojego klienta pochodzących z kampanii produktowej odkrywasz, że 10 procent sprzedaży jest generowane z urządzeń mobilnych. Klient jest sprzedawcą odzieży dziecięcej i prowadzi sprzedaż w sklepach tradycyjnych i online. Co musisz zrobić, aby zoptymalizować przeznaczoną dla niego kampanię?

Po dokonaniu segmentacji danych konwersji Twojego klienta pochodzących z kampanii produktowej odkrywasz, że 10 procent sprzedaży jest generowane z urządzeń mobilnych. Klient jest sprzedawcą odzieży dziecięcej i prowadzi sprzedaż w sklepach tradycyjnych i online. Co musisz zrobić, aby zoptymalizować przeznaczoną dla niego kampanię?

1.       Ustawić dostosowanie stawek mobilnych odpowiadające kwocie sprzedaży generowanej z urządzeń mobilnych
2.       Ustawić dostosowanie stawek na komputery odpowiadające kwocie sprzedaży generowanej z urządzeń mobilnych
3.       Utworzyć oddzielne kampanie produktowe na komputery i urządzenia mobilne, przydzielając każdej z nich taki sam budżet
4.       Utworzyć oddzielną kampanię produktową na urządzenia mobilne kierowaną na lokalizacje, w których klient ma sklep tradycyjny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz