wtorek, 23 kwietnia 2019

Co powinien zrobić David, aby lepiej zrozumieć, jaki wpływ mają reklamy jego lokalnej piekarni na wizyty w sklepie tradycyjnym oraz zwyczaje zakupowe jego klientów?

Co powinien zrobić David, aby lepiej zrozumieć, jaki wpływ mają reklamy jego lokalnej piekarni na wizyty w sklepie tradycyjnym oraz zwyczaje zakupowe jego klientów?

1.       Włączyć w swojej kampanii dynamiczne linki monitorujące i skonfigurować szablony śledzenia dla grupy produktów dostępnych lokalnie
2.       Podzielić raport według typów kliknięć i przeanalizować dane produktów dostępnych lokalnie
3.       Skonfigurować Google Analytics dla lokalnej witryny sklepowej i zapoznać się z dostarczanymi przez tę usługę informacjami
4.       Włączyć reklamy lokalnego asortymentu produktów do kampanii produktowej i sprawdzić skuteczność lokalnego kanału

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz