wtorek, 23 kwietnia 2019

Optymalizujesz kampanię produktową klienta, aby zwiększyć sprzedaż online, i dokonujesz oceny witryny jego firmy. Stwierdzasz, że witrynę trzeba dostosować pod kątem urządzeń mobilnych, i zalecasz klientowi:

Optymalizujesz kampanię produktową klienta, aby zwiększyć sprzedaż online, i dokonujesz oceny witryny jego firmy. Stwierdzasz, że witrynę trzeba dostosować pod kątem urządzeń mobilnych, i zalecasz klientowi:
1.       Wymaganie wpisywania danych we wszystkich polach podczas dokonywania płatności
2.       Umożliwienie konsumentom powrotu do koszyka na komputerze
3.       Zwiększenie czasu wczytywania strony do co najmniej dziewięciu sekund
4.       Zwiększenie liczby opcji w menu, by konsumenci mogli wyświetlić wszystkie oferowane produkty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz