środa, 24 kwietnia 2019

Muhammad chce promować czapki i koszule tej samej marki, więc decyduje się na podzielenie grupy „Wszystkie produkty”. Najpierw wybiera produkty danej marki, używając atrybutu „brand” [marka], a potem tworzy osobne grupy dla czapek i koszul za pomocą atrybutu „category” [kategoria]. Co powinien zrobić potem?

Muhammad chce promować czapki i koszule tej samej marki, więc decyduje się na podzielenie grupy „Wszystkie produkty”. Najpierw wybiera produkty danej marki, używając atrybutu „brand” [marka], a potem tworzy osobne grupy dla czapek i koszul za pomocą atrybutu „category” [kategoria]. Co powinien zrobić potem?

1.       Skorzystać z Symulatora stawek, ale tylko w przypadku grupy: Wszystkie pozostałe w grupie „Wszystkie produkty”
2.       Sprawdzić ustawienia okna konwersji, aby dowiedzieć się, czy nowe grupy produktów wywołują zmiany
3.       Ustalić stawki dla nowych grup produktów, aby dopasować je do swojej strategii sprzedaży
4.       Sprawdzić porównawczy koszt kliknięcia (CPC) dla czapek i koszul, aby na tej podstawie określić strategię ustalania stawek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz